İçeriğe geç

Alo 181 Neyi Ifade Eder

Alo 181 ne için aranır?

Merhaba 181 | Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü (TKGM)

181 ne için kullanılır?

Alo 181 kapsamında vatandaşlarımızdan gelen ihbar ve şikayetler telefon operatörleri tarafından İl Müdürlüğümüze hem telefonla SMS ile hem de sistem üzerinden anında bildirim yapılarak iletilmektedir. İhbar ve/veya şikayetler en geç on beş gün içerisinde kapatılmaktadır.

181 arayınca ne olur?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından kurulan Alo 181 ihbar hattı, riskli yapılar, riskli alanlar ve korunan alanlar gibi konularda bilgi edinilmesine olanak sağlıyor. İhbar hattı ayrıca dönüşüm sırasında ortaya çıkan sorunların ve şikayetlerin çözüm aranabilmesi için Bakanlığa iletilmesine de olanak sağlıyor.

181 numara kime ait?

101[1]23 Mart 2016’da Wayback Machine’de arşivlendi. Afet Yönetimi – ​​108; Kadın Hattı – 181; AIDS Yardım Hattı – 1097; Çocuklara Yönelik Şiddet Yardım Hattı – 1098; Gelen Çağrı (numara yalnızca Hindistan, Ulaştırma Bakanlığı tarafından kabul edilir) – 112; Hava Ambulansı – +91 9540161344.

Alo 181 hangi şikayetlere bakar?

Vatandaşlar, çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atıklarla ilgili şikayet ve bildirimlerini Alo 181’e iletebiliyor.

181 hangi kuruma aittir?

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı geçen yıl yaklaşık 1 milyon 200 bin çağrıya cevap verdi. Geçtiğimiz yıl Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı çağrı merkezi olan ALO 181 tarafından 1 milyon 183 bin 924 çağrıya cevap verildi.

181 nelere bakar?

Çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlenme, gürültü ve atıklarla ilgili şikayetler ve bildirimler Alo 181 çağrı merkezine iletilebilir. Çağrı merkezi, çevresel etki değerlendirmesi, mekansal planlama, doğal kaynaklar, yapı denetimi, profesyonel hizmetler ve geliştirme konuları gibi konularda bilgi sağlar.

Alo 181 çevre hattı hangi amaç için kurulmuştur?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı bünyesinde 78 çalışanıyla 1 Ocak 2013 tarihinde faaliyete geçen Alo 181 çevre hattı, vatandaş ile Bakanlık arasında köprü vazifesi görerek, çevre sorunlarının kökenine inilmesini sağlıyor.

Alo 181 ücreti ne kadar?

Yani 181’i arayarak hiçbir ücret ödemeden güvenle gerekli işlemi yaptırabilirsiniz.

181 İhbar edenin kimliği açıklanır mı?

Bildirim ve şikâyetinizde isminizi belirtmiş olsanız dahi, 5510 sayılı Kanun ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca isminiz gizli tutulacak ve sosyal güvenlik müfettişleri ile denetimi yapan kurum yetkilileri tarafından ifşa edilmeyecektir.

Alo 181’den randevu nasıl alınır?

Alo 181 çağrı merkezi aracılığıyla tapu ve kadastro işlemleri hakkında 7 gün 24 saat bilgi almanın yanı sıra, başvuru kuyruğunda beklemeden tapu işlemleri çağrı merkezinden telefonla randevu alabilirsiniz. Ayrıca Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü’nün internet sitesi üzerinden müdürlüklerle iletişime geçebilir veya online randevu alabilirsiniz.

183 arayınca ne oluyor?

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı çağrı merkezlerinin şiddete karşı Alo 183 ihbar hattı aracılığıyla aile, kadın, çocuk, engelli, yaşlı, şehit yakını, gazi ve gazi yakınlarına yönelik hizmet çağrıları değerlendirilerek danışmanlık hizmeti veriliyor.

181 telefon kodu nerenin?

Internationale VorwahlenSNLändernameTelefonvorwahl180Rumänien40181Ruanda250182Ruanda250183Russische Föderation776 weitere Leitungen

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı nelere bakar?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı; iskân, çevre ve yapı alanlarında mevzuat hazırlamak, kentsel dönüşüm çalışmalarını yürütmek, uygulamaları izlemek, mesleki hizmetlerin geliştirilmesini sağlamak, kirliliği önlemek, çevremizin ve doğamızın korunmasını sağlamak amacıyla kurulmuştur.

180 neyin numarası?

Tarım ve Orman Bakanlığı’na bağlı Tarımsal İletişim Merkezi, bakanlığımızın görev alanına giren konularda hizmet vermektedir. Tarım ve Orman Bakanlığı işleri; web sitemiz, e-devlet uygulaması ve ALO 180 aracılığıyla talep, öneri ve isteklerinize en hızlı ve etkin şekilde cevap verilecektir.

181 nelere bakar?

Çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlenme, gürültü ve atıklarla ilgili şikayetler ve bildirimler Alo 181 çağrı merkezine iletilebilir. Çağrı merkezi, çevresel etki değerlendirmesi, mekansal planlama, doğal kaynaklar, yapı denetimi, profesyonel hizmetler ve geliştirme konuları gibi konularda bilgi sağlar.

Alo 183 ne içindir?

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı çağrı merkezlerinin şiddete karşı Alo 183 ihbar hattı aracılığıyla aile, kadın, çocuk, engelli, yaşlı, şehit yakını, gazi ve gazi yakınlarına yönelik hizmet çağrıları değerlendirilerek danışmanlık hizmeti veriliyor.

Alo 181 ücreti ne kadar?

Yani 181’i arayarak hiçbir ücret ödemeden güvenle gerekli işlemi yaptırabilirsiniz.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı nelere bakar?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı; iskân, çevre ve yapı alanlarında mevzuat hazırlamak, kentsel dönüşüm çalışmalarını yürütmek, uygulamaları izlemek, mesleki hizmetlerin geliştirilmesini sağlamak, kirliliği önlemek, çevremizin ve doğamızın korunmasını sağlamak amacıyla kurulmuştur.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir